Графік роботи:

Будні: 11:00–19:00

Сб: 11:00–17:00

0
Мій кошик
Каталог
Додайте товари до списку бажань
Опис

Опис Work Sharp набору змінних пластин Coarse Diamond (320/400) для точилки WSBCHPAJ-PRO, 2 шт:

Комплект від Work Sharp включає кілька заточувальних пластин фірмового виробництва, які забезпечують ефективний та якісний догляд за різальним інструментом на первинному етапі обробки. Ці аксесуари підходять для професійного догляду за ножами, ножицями та іншими різальними інструментами та потребують досвіду в експлуатації, оскільки у разі неправильного використання вони можуть витончити метал.

Пластини мають різний розмір зерна: 320 грит для чорнового заточування сильно пошкодженого леза зі сколами, що потребують корекції, та 400 грит для регулярного догляду за клинками, виготовленими з твердих марок сталей. Аксесуари не потребують попередньої підготовки перед використанням — все, що необхідно, це збризкати їх водою з розпилювача.

Розміри кожної з пластин становлять близько 15 х 2.5 см. Матеріал абразивів — алмаз, що характеризується тривалим терміном служби завдяки стійкості до пошкоджень і виникнення відколів у разі падіння або прямого механічного впливу.

Пластини з комплекту сумісні з точильним верстатом WSBCHPAJ-PRO. Вони є ідентичними тим, які йдуть в комплектації з точилом, тому їх можна купити як заміну основним абразивам.

Особливості:

  • набір з двох точильних пластин для початкового етапу догляду за лезами;
  • підходить для використання з точилом WSBCHPAJ-PRO;
  • матеріал – алмаз;
  • зернистість – 320 і 400 грит;
  • розміри – 15 х 2.5 см.

Work Sharp набір змінних пластин Coarse Diamond (320/400) для точилки WSBCHPAJ-PRO, 2 шт

Артикул WSSA0005291-I
Немає в наявності
2 160 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Самовивіз з магазину Bunny Hop у Львові

Львівська обл. с. Сокільники: вул. Січовий Стрільців, 78

Перед візитом в магазин:

Зарезервуйте товар одним з варіантів:

  • Замовлення на сайті Bunny Hop
  • За телефоном – 093 648 58 72
  • Viber, Telegram

Отримайте підтвердження наявності товару.

Неоплачені замовлення резервуються до 3-х днів.

Нова Пошта

Вартість доставки у відділення:

  • Доставка замовлень від 5000 грн  - Безкоштовно по Україні
  • Доставка замовлень до 5000 грн – за тарифами перевізника

Перевіряйте замовлення при отриманні!

Деякі товари, такі, як велосипеди, для належного транспортування є частково розібраними.

Зберігання 5 днів.

 

Доставка у поштомат:

  • Доставка замовлень від 5000 грн  - Безкоштовно по Україні
  • Доставка замовлень до 5000 грн – за тарифами перевізника

Обмеження:

  • Максимальний розмір: 40х60х30 см
  • Максимальна вага: до 20 кг
  • Максимальна вартість замовлення: 15000 грн
  • Відправляються тільки замовлення з 100% предоплатою

ВАЖЛИВО: якщо посилка не забирається клієнтом з поштомату протягом 3 днів - вона автоматично переміщується на найближче відділення Нова Пошта

 

Доставка кур'єром:

  • Доставка замовлень від 5000 грн  - Безкоштовно по Україні
  • Доставка замовлень до 5000 грн – за тарифами перевізника

Перевіряйте замовлення при отриманні!

Деякі товари, такі, як велосипеди, для належного транспортування є частково розібраними.

Зберігання 5 днів.

Кур'єр Bunny Hop (Львів)

  • Безкоштовно для замовлень від 5000 грн
  • Велосипеди зібрані та налаштовані
  • Доставка до будівлі
  • Округ доставки: Львів (+20км) - 200 грн

 

Готівка:

  • Самовивіз
  • Кур'єр по Львову

Visa/Mastercard • Google Pay • Apple Pay:

  • Оплата на сайті
  • Оплата онлайн рахунку (invoice)
  • Оплата в магазині

Накладений платіж Нова Пошта:

  • Від 500 до 99000 грн
  • Комісія 20 грн + 2%

 

Мінімальна сума замовлення на сайті становить: 200 грн

Гарантійні зобов'язання є невід'ємною частиною якісного клієнт-сервісу - одного з основних принципів діяльності нашої компанії. На товар, куплений в магазині Bunny Hop, діє офіційна гарантія від виробників. Гарантія на велосипеди представлених брендів включає в себе не тільки страховку від заводського браку рам та комплектуючих. Ми також здійснюємо гарантійний сервісний супровід та обслуговування.


Гарантія поширюється тільки на заводські дефекти товарів

  • Ми обіцяємо, що під час вирішення ваших проблем з товаром, будемо орієнтуватися на захист ваших інтересів в рамках наших можливостей, якщо несправність виникла не з вашої вини.
  • Всі історії ваших покупок зберігаються в нашій клієнтській базі, тому для отримання гарантії немає необхідності надавати ніяких інших документів, крім заводських.
  • Рекомендуємо зберігати в надійному місці під час всього терміну експлуатації товару всі заводські документи: паспорт, інструкцію, наклейки, ярлики, упаковку (у випадку з велосипедами, коробку зберігати не обов'язково).
  • Після виявлення дефекту, рекомендується відразу ж припинити використання товару і зв'язатися з нашими фахівцями
  • Можливі шляхи вирішення проблеми: Ремонт виробу; Обмін на ідентичний або інший узгоджений товар; Повернення грошей (у разі неможливості проведення ремонту або заміни товару).


Гарантійні зобов'язання не поширюються на:

  • На зовнішні дефекти або неповну комплектацію, яка не була виявлена ​​при прийнятті товару;
  • На радіальне або осьове викривлення коліс (вісімки);
  • Випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання або при попаданні у виріб сторонніх рідин і предметів;
  • Природний знос або вичерпання ресурсу;
  • Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації або зберігання;
  • Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • Пошкодження, які можна усунути шляхом обслуговування, змащення, налаштування, очищення виробу від пилу та бруду;
  • Пошкодження, які виникли в результаті розбирання / збирання вузлів велосипеда (колеса, втулки, каретка, вилка, амортизатори і т.д.) некваліфікованими спеціалістами;
  • Втручання в конструкцію товару, здійснене некваліфікованим персоналом.
  • Гарантія не поширюється на компоненти, що піддавалися самостійним спробам несанкціонованого розбирання, ремонту, втручання в конструкцію, мають механічні пошкодження тощо. При наявності таких ознак випадок визнається негарантійним незалежно від інших обставин.


ВАЖЛИВО: Прохання не здійснювати самостійний ремонт (розбирання і тд.) товару, на який діє гарантія від виробника та не надавати товар в не сертифіковані майстерні для здійснення ремонту. Це може бути причиною відмови в гарантійному ремонті від виробника!

→ Гарантія на витратні матеріали велосипеда становить 14 днів (з дня покупки) - ланцюги, покришки, камери, гальмівні колодки, зірки, картриджі (каретки), підшипники, педалі, хімію


Перед заповненням форми гарантійного звернення, переконайтеся, що Ваш випадок не підпадає під умови на які не діють гарантійні зобов'язання

Повернення та обмін товару в Bunny Hop: все, що вам потрібно знати

Не підійшов товар? Не проблема!

Bunny Hop пропонує зручні умови повернення та обміну товару. Ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки.
 

** за умови, що такий товар не був у використанні, збережена заводська упаковка, ярлики бірки та повна комплектація:


Як обміняти або повернути товар?

1. Виберіть зручний спосіб:

  • В магазині Bunny Hop:
    • Зверніться до будь-якого магазину Bunny Hop у робочий час:
      • Львівська обл., с. Сокільники, вул. Січових Стрільців, 78
    • Що вам знадобиться:
      • Касовий чек або видаткова накладна
      • Посвідчення особи
      • Платіжна карта (якщо товар був оплачений карткою)
      • Заповнена заява на повернення (можна завантажити та заповнити заздалегідь: ЗРАЗОК ЗАЯВИ
  • Через Нову Пошту:
    • Зв'яжіться з нами, щоб отримати реквізити для зворотної відправки:
      • Онлайн чат на сайті (підтримує Viber, Telegram та інші месенджери)
      • bunnyhopua@gmail.com
      • +38 (093) 648 58 72
    • Роздрукуйте та заповніть зразок заяви на повернення (додайте до посилки разом з чеком).
    • Запакуйте посилку максимально надійно.

Хто оплачує доставку?

  • Відправник, за винятком випадків, коли товар не працює та на нього не закінчився гарантійний термін.

Що відбувається після відправки на повернення?

  1. Ми отримаємо вашу посилку у відділенні Нової Пошти.
  2. Нам потрібен деякий час на доставку товару на склад та його перевірку.
  3. Після перевірки ми відправимо вам інший товар або повернемо вам кошти.

Повернення коштів

  • Може зайняти до 7 банківських днів.
  • Ми подаємо заявку в найкоротші терміни.
  • Додаткові затримки можуть бути викликані лише на стороні банку.

Залишилися питання?

Зв'яжіться з нами:

  • Онлайн чат на сайті (підтримує Viber, Telegram та інші месенджери)
  • bunnyhopua@gmail.com
  • +38 (093) 648 58 72

Bunny Hop – ваш надійний партнер

Вгору

Ми дбаємо про вашу конфіденційність

Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.