Гарантійні зобов'язання є невід'ємною частиною якісного клієнт-сервісу - одного з основних принципів діяльності нашої компанії. На товар, куплений в магазині Bunny Hop, діє офіційна гарантія від виробників. Гарантія на велосипеди представлених брендів включає в себе не тільки страховку від заводського браку рам та комплектуючих. Ми також здійснюємо гарантійний сервісний супровід та обслуговування.

Гарантія поширюється тільки на заводські дефекти товарів

Ми обіцяємо, що під час вирішення ваших проблем з товаром, будемо орієнтуватися на захист ваших інтересів в рамках наших можливостей, якщо несправність виникла не з вашої вини.

Всі історії ваших покупок зберігаються в нашій клієнтській базі, тому для отримання гарантії немає необхідності надавати ніяких інших документів, крім заводських.

Рекомендуємо зберігати в надійному місці під час всього терміну експлуатації товару всі заводські документи: паспорт, інструкцію, наклейки, ярлики, упаковку (у випадку з велосипедами, коробку зберігати не обов'язково).

Після виявлення дефекту, рекомендується відразу ж припинити використання товару і зв'язатися з нашими фахівцями

Можливі шляхи вирішення проблеми:

  • Ремонт виробу
  • Обмін на ідентичний або інший узгоджений товар
  • Повернення грошей (у разі неможливості проведення ремонту або заміни товару)

Гарантійні зобов'язання не поширюються на:

  • На зовнішні дефекти або неповну комплектацію, яка не була виявлена при прийнятті товару
  • На радіальне або осьове викривлення коліс (вісімки)
  • Випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання або при попаданні у виріб сторонніх рідин і предметів
  • Природний знос або вичерпання ресурсу
  • Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації або зберігання
  • Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
  • Пошкодження, які можна усунути шляхом обслуговування, змащення, налаштування, очищення виробу від пилу та бруду
  • Пошкодження, які виникли в результаті розбирання / збирання вузлів велосипеда (колеса, втулки, каретка, вилка, амортизатори і т.д.) некваліфікованими спеціалістами
  • Втручання в конструкцію товару, здійснене некваліфікованим персоналом

Гарантія не поширюється на компоненти, що піддавалися самостійним спробам несанкціонованого розбирання, ремонту, втручання в конструкцію, мають механічні пошкодження тощо. При наявності таких ознак випадок визнається негарантійним незалежно від інших обставин.

ВАЖЛИВО: Прохання не здійснювати самостійний ремонт (розбирання і тд.) товару, на який діє гарантія від виробника та не надавати товар в не сертифіковані майстерні для здійснення ремонту. Це може бути причиною відмови в гарантійному ремонті від виробника!

→ Гарантія на витратні матеріали велосипеда становить 14 днів (з дня покупки) — ланцюги, покришки, камери, гальмівні колодки, зірки, картриджі (каретки), підшипники, педалі, хімію.

Перед заповненням форми гарантійного звернення, переконайтеся, що Ваш випадок не підпадає під умови на які не діють гарантійні зобов'язання.