Гарантійні зобов'язання є невід'ємною частиною якісного клієнт-сервісу - одного з основних принципів діяльності нашої компанії. На товар, куплений в магазині Bunny Hop, діє офіційна гарантія від виробників. Гарантія на велосипеди представлених брендів включає в себе не тільки страховку від заводського браку рам та комплектуючих. Ми також здійснюємо гарантійний сервісний супровід та обслуговування.
Гарантія поширюється тільки на заводські дефекти товарів
- Ми обіцяємо, що під час вирішення ваших проблем з товаром, будемо орієнтуватися на захист ваших інтересів в рамках наших можливостей, якщо несправність виникла не з вашої вини.
- Всі історії ваших покупок зберігаються в нашій клієнтській базі, тому для отримання гарантії немає необхідності надавати ніяких інших документів, крім заводських.
- Рекомендуємо зберігати в надійному місці під час всього терміну експлуатації товару всі заводські документи: паспорт, інструкцію, наклейки, ярлики, упаковку (у випадку з велосипедами, коробку зберігати не обов'язково).
- Після виявлення дефекту, рекомендується відразу ж припинити використання товару і зв'язатися з нашими фахівцями
- Можливі шляхи вирішення проблеми: Ремонт виробу; Обмін на ідентичний або інший узгоджений товар; Повернення грошей (у разі неможливості проведення ремонту або заміни товару).
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
- На зовнішні дефекти або неповну комплектацію, яка не була виявлена при прийнятті товару;
- На радіальне або осьове викривлення коліс (вісімки);
- Випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання або при попаданні у виріб сторонніх рідин і предметів;
- Природний знос або вичерпання ресурсу;
- Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації або зберігання;
- Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- Пошкодження, які можна усунути шляхом обслуговування, змащення, налаштування, очищення виробу від пилу та бруду;
- Пошкодження, які виникли в результаті розбирання / збирання вузлів велосипеда (колеса, втулки, каретка, вилка, амортизатори і т.д.) некваліфікованими спеціалістами;
- Втручання в конструкцію товару, здійснене некваліфікованим персоналом.
- Гарантія не поширюється на компоненти, що піддавалися самостійним спробам несанкціонованого розбирання, ремонту, втручання в конструкцію, мають механічні пошкодження тощо. При наявності таких ознак випадок визнається негарантійним незалежно від інших обставин.
ВАЖЛИВО: Прохання не здійснювати самостійний ремонт (розбирання і тд.) товару, на який діє гарантія від виробника та не надавати товар в не сертифіковані майстерні для здійснення ремонту. Це може бути причиною відмови в гарантійному ремонті від виробника!
→ Гарантія на витратні матеріали велосипеда становить 14 днів (з дня покупки) - ланцюги, покришки, камери, гальмівні колодки, зірки, картриджі (каретки), підшипники, педалі, хімію
Перед заповненням форми гарантійного звернення, переконайтеся, що Ваш випадок не підпадає під умови на які не діють гарантійні зобов'язання