Гарантія
Гарантійні зобов'язання є невід'ємною частиною якісного клієнт-сервісу — одного з основних принципів діяльності нашої компанії. На товар, куплений в магазині Bunny Hop, діє офіційна гарантія від виробників. Гарантія на велосипеди представлених брендів включає в себе не тільки страховку від заводського браку рам та комплектуючих. Ми також гарантуємо сервісний супровід та обслуговування.
Гарантія поширюється тільки на заводські дефекти товарів
- Ми обіцяємо, що під час вирішення ваших проблем із товаром будемо орієнтуватися на захист ваших інтересів у рамках наших можливостей, якщо несправність виникла не з вашої вини.
- Усі історії ваших покупок зберігаються в нашій клієнтській базі, тому для отримання гарантії немає необхідності надавати жодних інших документів, крім заводських.
- Рекомендуємо зберігати в надійному місці протягом усього терміну використання товару всі заводські документи: паспорт, інструкцію, наклейки, ярлики, упаковку.
- Після виявлення дефекту рекомендується відразу припинити використання товару і зв'язатися з нашими фахівцями.
- Можливі шляхи вирішення проблеми:
- Ремонт виробу;
- Обмін на ідентичний або інший узгоджений товар;
- Повернення коштів (у разі неможливості проведення ремонту або заміни товару).
Гарантія не поширюється на:
- Зовнішні дефекти або неповну комплектацію, яка не була виявлена при прийнятті товару;
- Радіальне або осьове викривлення коліс (вісімки);
- Випадкові пошкодження, пошкодження клієнтом або ті, що виникли внаслідок недбалого ставлення, неправильного використання, або при потраплянні у виріб сторонніх рідин чи предметів;
- Природний знос або вичерпання ресурсу;
- Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації чи зберігання;
- Пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- Пошкодження, які можна усунути шляхом обслуговування, змащення, налаштування або очищення виробу від пилу та бруду;
- Пошкодження, які виникли в результаті розбирання/збирання вузлів велосипеда (колеса, втулки, каретки, вилки, амортизатори тощо) некваліфікованими спеціалістами;
- Втручання в конструкцію товару, здійснене некваліфікованим персоналом;
- Компоненти, що піддавались несанкціонованому розбиранню, ремонту або втручанню в конструкцію, мають механічні пошкодження. У таких випадках гарантія не надається, незалежно від інших обставин.
ВАЖЛИВО!
Не здійснюйте самостійний ремонт (розбирання тощо) товару, на який діє гарантія від виробника, і не передавайте товар до несертифікованих майстерень для ремонту. Це може бути причиною відмови у гарантійному обслуговуванні від виробника!
Гарантія на витратні матеріали велосипеда
14 днів з моменту покупки. До витратних матеріалів належать: ланцюги, покришки, камери, гальмівні колодки, зірки, картриджі (каретки), підшипники, педалі, хімія.
Перед заповненням форми гарантійного звернення
Переконайтеся, що ваш випадок не підпадає під умови, на які не поширюються гарантійні зобов'язання.